We help the world growing since 1983

Linea di pruduzzione piena automatica

A capacità, a qualità, u tempu di consegna è u prezzu sò i fatturi più impurtanti per tutti i clienti.A gestione di Sanhe hè sempre dedicata à truvà soluzioni megliu.

In l'ultimi 31 anni, Sanhe hà introduttu linee di produzzione più avanzate è automatizate, è quì sò 14 linee di produzzione di quali 8 linee automatiche cù capacità di 120 milioni di pezzi à l'annu, è linee di produzzione più avanzate è automatizate assicuranu una alta coerenza di a qualità di u produttu. , chì suddisfà a maiò parte di a dumanda di i clienti.

Sistema di gestione 6S chì hè orientatu da u Giappone Panasonic chì aumenta u nostru livellu di qualità, avemu passatu u so auditu in l'ultima decada.A maiò parte di i certificati sò dispunibili chì guarantiscenu una qualità alta è stabile.

Avemu introduttu linee di produzzione automatiche da u 2020 per rializà una reazione rapida à a dumanda di u mercatu è ancu una consegna rapida, è ancu liberatu più capacità di produzzione.

nutizie (1)

attellu di pruduzzione cumpleta automatica

nutizie

Linea di pruduzzione piena automatica

E linee di produzzione automatiche si trovanu in a buttrega di 1000 ㎡, solu bisognu di un ingegnere tecnicu per aghjustà l'artighjanu secondu diversi prudutti chì evitanu assai difetti di u prucessu di manufatti.Imita tutte e prucedure manualmente, è cunvertisce in diversi prucessi di produzzione di macchine chì sò adattati per un pruduttu unicu cù una grande quantità.

Pudete dubbità se a linea di produzzione pò finisce un prucessu complicatu cum'è l'auto jaketing o u tubu chì hè inseritu in alcune parti, postu chì questu hè u collu di l'efficienza, ùn vi preoccupate micca.I linii di pruduzzione sò stati ricercati inseme cù u nostru fornitore, è debugged più di 10 volte cù parechji tipi di trasformatori per assicurà chì hè adattatu per a maiò parte di i trasformatori.

L'imballaggio automaticu di a cinta hè ancu ottinutu nantu à a linea di produzzione, cù queste prucedure chì aumentanu assai l'efficienza di a produzzione è riducenu u tempu di consegna è i costi.

E più linee di produzzione automatiche seranu introdutte continuamente cù a crescita di a dumanda di u mercatu


Tempu di Postu: Dec-03-2021