We help the world growing since 1983

Trasformatore di l'alimentazione di l'alimentazione di u Modu Switch Personalizatu Per a Cuuperazione Golbal

Dezhou Sanhe Electric Co., Ltd hè un famosu fabricatore di cumpunenti elettronichi è apparecchi elettrici in Cina.Cù più di 30 anni di sperienza in l'industria,è noi simu un fabricatore à grande scala chì integra a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione, a vendita è u serviziu.

Producemu è vendemu trasformatori à i clienti in u mondu sanu.Avemu stabilitu una cooperazione à longu andà cù u giant di l'industria di l'elettronica globale "Panasonic" è parechje altre imprese, è hà vintu successivamente u titulu di "Classe A Supplier" di Panasonic, TCL, Samsung è altre imprese famose in Giappone.

Aalimentazione in modu cambiatu, qualchì volta cunnisciutu com'è switch alimentazione in modu o'SMPS', hè un alimentatore elettronicu chì integra un regulatore di commutazione per una cunversione efficiente di energia elettrica.Cum'è l'altri pruvisti, un SMPS trasferisce u putere da aSurghjente DC o ACà carichi DC mentre cunvertisce tensione è currente.Pudemu furnisce diversi tipi di trasformatori di putenza di commutazione, cumprese u tipu EE, u tipu EFD, u tipu EPC, u tipu ER, u tipu PQ è altri tipi.Gamma di applicazioni di energia 0-5kw, principarmenti utilizata in l'apparecchi domestici, a generazione di energia solare, strumentazione, cumunicazione, energia nova, illuminazione LED, veiculi elettrici è altre industrie.

I vantaghji di cambià modu trasformatore di alimentazione:

Alta efficienza: Una azione di commutazione significa chì l'elementu di regulatore di serie hè attivatu o disattivatu.Allora assai poca energia hè datu cum'è calore, è ponu esse ottinuti livelli d'efficienza assai altu.

Compact: A causa di l'alta efficienza è u nivellu di dissipazione di calore bassu, l'alimentazione di u modu di commutazione pò esse più compatta.

Costi: Una di e cose chì rende u putere di cambiamentu assai attraente hè u costu.L'efficienza più elevata è e caratteristiche di cunversione di u disignu significanu chì menu calore hè necessariu cà un fornimentu di energia lineare, risultatu in costi più bassi.À u tempu, a natura di cambiamentu di l'alimentazione significa chì parechji cumpunenti costanu menu.

Tecnulugia flessibile: a tecnulugia di l'alimentazione di cunversione pò esse aduprata per furnisce cunversione di tensione d'alta efficienza in l'incrementu di tensione o"Boost"applicazioni o step-down"Buck"applicazioni.

In u bilanciu, l'alimentazione di u cambiamentu sò ideali per una mansa d'applicazioni da l'urdinatori à i caricatori, è l'equipaggiu di laboratoriu à parechji articuli di gadget elettronichi domestici.U costu, a dimensione è l'efficienza sò fattori chjave per assicurà chì diventanu una tecnulugia maiò per parechje applicazioni.

SANHE aSempre aderisce à a qualità di a reputazione, l'innuvazione è u sviluppu di u scopu di l'impresa, a fabricazione di prudutti di satisfaczione di u cliente, per furnisce i prudutti più efficaci.

Aspettate a cooperazione sincera cun voi!


Tempu di Postu: Feb-17-2023