We help the world growing since 1983

Supportu cumpletu di u Sistema di Gestione - SANHE

Dezhou Sanhe Electric Co., Ltd hà più di 30 anni di sperienza in l'industria, cuncintrata in l'industria di l'alimentazione è di i trasformatori, hè un fabricatore à grande scala specializatu in a produzzione di parti magnetichi, cunvertitori di energia, generazione di energia nova è altri prudutti. integrazione di ricerca è sviluppu, cuncepimentu, pruduzzione, vendita è serviziu.À u listessu tempu, avemu stabilitu un sistema cumpletu di gestione di a produzzione, per furnisce una garanzia affidabile per a qualità di u vostru produttu è l'efficienza di a produzzione.

 

Sistemi di gestione

1. Supply Chain Management
Tuttu u materiale hè di suppiler mediu è altu
1.1 Core: TDG, DMEGC, ACME
1.2 Bobina : SUMITOMO, CHANGCHUN
1.3 Filu magnetu: Yichi, DALIAN FUJI
1.4 Cinta: 3M, Yahua
1.5 Pittura: KYOCERA, TAIHU
1.6 Colla: ThreeBond, SHAW HUOW
2. Pruduzzione Prucessu Control System di Key Parameter
Fate struzzioni di operazione in ogni prucessu di produzzione, Tracciabilità di qualità.
3. Sistema di gestione Storage
Avemu un magazzinu di materia prima, un magazzinu di prudutti finiti è un magazzinu di produttu anoncenforming, tuttu u materiale deve esse almacenatu in una zona fissa.
4.Packing System
Avemu una sperienza di parechji anni per serve à i clienti europei è giapponesi, quì sò parechje opzioni affidabili di soluzioni di pacchettu.Avemu ancu eggineer di imballaggio prufessiunale per cuncepisce imballaggi adattati secondu a dumanda di u cliente.
5. Sistema QC
Ci sò 30 staffi di QC, è 5 di elli anu anni di sperienza in a gestione di QC.U sistema QC copre tutte e prucedure di cuntrollu di qualità cum'è l'ispezione in entrata, u cuntrollu di u prucessu, l'ispezione di i prudutti finiti, a prova di affidabilità è a gestione RoHS.
Avemu 20 equipaghji di teste è un prucessu di prova strettu per prumette chì ogni pruduttu hè qualificatu.
6. Inspection prima di consegna
Ispezione di campionamentu secondu i standard di ispezione di u produttu finitu, campionamentu è pacchettu.
7. Dopu sistema di vendita
Per prutege u benefiziu di u cliente, risponderemu à u cliente in una ora quandu ci hè una denuncia di qualità.Avemu ancu bisognu di l'assistente di u cliente per furnisce foto è video pertinenti, è finisce l'investigazione di l'accidentu in 24 ore.S'ellu hè a nostra rispunsabilità, daremu un rapportu 8D in 48 ore, è tuttu u pruduttu difettu serà tornatu o rimpiazzatu.


Postu tempu: Feb-09-2023